واکنش تند شمسایی: ملی پوشان فوتسال بانوان خیانت نموده اند اگر...

به گزارش مهسان بلاگ، عضو کمیته فنی فوتسال بانوان در خصوص عدم حضور بعضی از بازیکنان دعوتی به اردوی تیم ملی در تمرینات این تیم گفت: اگر به دلیلی غیر از خستگی در اردو شرکت نکرده باشند به معنی خیانت و پشت کردن به آرمان های ملی است.

واکنش تند شمسایی: ملی پوشان فوتسال بانوان خیانت نموده اند اگر...

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش کمیته فنی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری و زیور بابایی را به عنوان مربی و علی رعدی را به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب کرد تا تیم ملی ایران بعد از گذشت 9 ماه از قهرمانی در آسیا دوباره اردوهای آماده سازی خود را از سر بگیرد. به همین دلیل علی رعدی بازیکنان مدنظر خود را از سوم تا هفتم اسفند ماه به اردوی آماده سازی فراخواند اما نکته قابل توجه در این میان عدم حضور بعضی از بازیکنان تیم نامی نو در اردوی تیم ملی بود. آنها خستگی خود را دلیل عدم حضور در اولین اردوی آماده سازی تیم عنوان کردند اما در این میان شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی نو که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده نیز از حضور در اردو خودداری کرد. او در این مورد گفته بود انتخاب دو مربی خانم و یک مدیر فنی آقا توهین به خانم ها محسوب می گردد و تا زمان معین سرمربی از قبول مربیگری تیم استعفا می دهد.

وحید شمسایی عضو کمیته فنی فوتسال در خصوص عدم حضور بعضی از بازیکنان در اردوی تیم ملی به خبرنگاران گفت: این بازیکنان از ارزش های تیم ملی مان هستند و فکر نمی کنم تا این حد غیر حرفه ای باشند که تصمیم نادرستی بگیرند و آینده خود را به خطر بیندازند. من هم فکر می کنم به خاطر خستگی بوده و فرصتی برای استراحت خواستند. مثل روزهایی که تیمی قهرمان می گردد و همه ایران به آنها می بالند امروز نیز بازیکنان عزیز باید بدانند صندلی خود را از کجا آوردند. این نظر شخصی من است امیدوارم بدانیم صندلی و پیراهن ملی چقدر مقدس است و نمی توان آن را با چیزی عوض کرد. اگر واقعاً به دلیلی غیر از خستگی در تمرین حاضر نشده باشند این نشان پشت کردن و خیانت به آرمان های ملی و کشور است.

او در واکنش به صحبت های یاری بیان نمود: برای معین کادر فنی تیم فوتسال بانوان با دیگر اعضای کمیته فنی و خانم صوفی زاده به عنوان نماینده بانوان جلسه کمیته فنی را برگزار کردیم. قرار شد دو بانوی محترمی که نتایج قابل توجهی در لیگ گرفتند به عنوان مربی انتخاب شوند و یک مرد هم به عنوان مدیر فنی در کنار تیم قرار بگیرد. هیچ گاه نباید زحمات شهرزاد مظفر برای فوتسال بانوان را فراموش کنیم اما نباید نقش معین نماینده علی صانعی را نادیده بگیریم. به گواه بازیکنان تیم علی صانعی تأثیر زیادی در قهرمانی و موفقیت تیم ملی داشت. یا زمانی که آقای شمس در کنار تیم بود در کیفیت کار آنها اثر گذاشت.

شمسایی در این مورد اضافه نمود: باید قبول کنیم که فوتسال بانوان قهرمان آسیا است. ممکن است در بعضی روزها رسیدن به سکو راحت باشد اما نگه داشتن این سکو سخت است. وقتی بانوان در آسیا به عنوان قهرمان دیده می شوند این کار را سخت تر می نماید. اما باید قبول کنیم که فوتسال بانوان نسبت به آقایان از نظر فنی خیلی عقب تر است. ما به کشورمان یاری می کنیم و اگر به عنوان کمیته فنی تصمیمی می گیریم برای ماهیت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او در ادامه بیان نمود: خانم یاری نظر شخصی شان را دادند که قابل احترام است و در این مورد کمیته فنی تصمیم گیری می نماید و چیزی که به سربلندی فوتسال و کشور یاری کند را انجام می دهد. باید بگویم فوتسال مهم است نه کسانی که در این رشته کار می نمایند. رشته برایمان اولویت دارد. همواره می گویند فوتسال بانوان، نه فلان مربی یا بازیکن. پرچم مقدس جمهوری اسلامی و اعتبار بانوان مهم است و حالا هر کسی می تواند به تیم یاری کند دستش را می گیریم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی هنوز درباره همکاری یا عدم همکاری با شهناز یاری تصمیم گیری نکرده است؟ گفت: کمیته فنی جلسه برگزار می نماید و تصمیم لازم را می گیرد. بالاخره هر کسی تیم ملی اش را دوست داشته باشد، یاری می نماید. همواره از بانوان مان تشکر می کنم که با سختی های بسیار زیاد برای اعتلای نام کشورمان کوشش می نمایند. ما هم حامی بانوان هستیم و باید به صورت عملی کوشش کنیم. اینکه چه اتفاقی در این رابطه می افتد باید در جلسه کمیته فنی آنالیز و نتیجه معین گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6034

به "واکنش تند شمسایی: ملی پوشان فوتسال بانوان خیانت نموده اند اگر..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند شمسایی: ملی پوشان فوتسال بانوان خیانت نموده اند اگر..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید